Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2010 18:23 - МНОГО ХУБАВИ СПОМЕНИ
Автор: diva7aaa Категория: Други   
Прочетен: 977 Коментари: 0 Гласове:
1



AkO HяКоЯ тЕ пОгЛеДнЕ кАжИ Че СъЩеСтвУвАм,AkO НяКoЯ тИ КаЖе Че те ОбИчА,кАЖи Че РевНуВаМ,Ако НяКoЯ Ти КажЕ Че ИСка дА е С ТеБ,КаЖи Че щЕ Я УбИя...

  щОм ВеДнЪж пРоБуДи Се жЕнСкАтА Ми ЗлОбА[,] сЪм гОтОвА дА ПрАтЯ ВсЯкА ТъПа кУ*Ка КоЯтО тЕ хАрЕСа В гРоБа ! ... Не уВаЖаВаМ, ЩоМ Не Ме уВаЖВаТ!ГаДНа СъМ, КаТо Са ГаДнИ с МеН! пРеЕБаВаМ ТоЯ КойТо Ме Е пРеЕБаЛ!МрАзЯ ЖеСТоКо КойТо Се Е ПоДиГРаЛ с МеН! Да Го ДуХа ЦеЛиЯ сВяТ зАеДнО с ВсИЧкИ НиЩоЖеСТвА! Не сЕ ЗамеСВаЙ С мЕн..[!]...ГлеДАш мЕ и ми ЗаВиЖдаШ..Само тФа ВиЖдам..Не спиРаШ меН дА коменТиРаШ..КъФ Ти Е проБлемА..Еи Ся и тФоя мЪЖ щЕ ВзЕмА...[!] КоГаТо РаЗсЪбЛеЧеШ дУшАтА сИ пРеД ХоРаТа, ЕдИнСтВеНоТо, КоЕтО ХоРаТа щЕ НаПрАвЯт е - Да я ИзЧуКаТ. ЗаТоВа, КоГаТо ПрАвИш ДуШеВеН СтРиПтИйЗ, ЗнАй КоГа Да СпРеШ. НаДъРвИ Ги и СпРи. нЪ ВсЯкЪ тЪпа дРиСла кУяТу мИ зАвиЖдЪ ......... нА мАйкА и В п*тКатА БеЗ Да Се УбИЖдЪ....!! Не Си Ме ВиЖдЪл...Не Се ЗаБъРкВаЙ...НеЗнАеШ нИщО...ЖиВеЯ шУмНо...Не СъМ пОсЛуШнА...КоЯ сЪм Аз-ПрОсТо ЕдНо МоМиЧе...КвО сЕ пРаВиШ нА оБоРоТеН...ЕлА и Ще ВиДиШ чЕ  Не Си[!] Обичам напук на тези, които ме мразят...живея напук на тези, които гроб ми копаят...забавлявам се напук на тези, които искат да съм нещастна...докрай наслаждавам се на живота прекрасен! Hа вСяКа дРуГа СеГа Те ПоДаРяВаМ!И вСяКа сЛеДВаЩа сЛеД МеНе СъЖaЛяВаМ..На КоЯ СъРЦеТо ПоДаРяВаШ?На КоЯ сВеТа В РъЦеТе ДаВаШ?На вСяКа ПоЗвоЛяВаМ,НеКа Да Те иМа..КаКъВ ЖеСтоК ЧоВеК Си Тя Ще РаЗРаЗБеРе,КоГаТо РаЗБиеШ и НеЙнОтО СаРцЕ. ЗнАм Че ВсИчКи Ме ХаРеСвАт ДаЖе И тЕзИ кОиТо ОтКрИтО мЕ мРаЗяТ, зАщОтО зНаМ чЕ тЕ нАй-МнОгО мИ зАвИжДаТ зА тОвА, кОеТо СaМ и ВиНаГи Ще БaДа ПоВеЧе От ТяХ!!! Аз ЗнАм КаКвО е Да ИмАш,Да Ти ЗаВиЖдАт,Да МаЧкАм, Да Си СмЕл И дА нЕ мИ пУкА зА сКаПаНяЦиТе!!!!!!! Ти иСкАш С МеН Да БъДе ТоЯ ТаНц.пО ТвОиТе УсТнИ Да БъДе МоЯ ГлАнЦ.ТаЯ ВеЧеР БеЙбИ Да БъДеШ С МеН.Да БъДа ТвОя ПрИнЦеСа За ЕдИн ДеН.... МаЧкаМ ТъПчА ВсЯк0 СъРцЕ..СтАвАм,ПаДаМ,аМа сЪм Си ДоБрЕ!..ЖиВеЯ КаКт0 ИсКаМ,А Не КаКт0 тРяБвА-РАЗБЕРИ..ИсКаШ Да Ме ИмАш?!ХаХ ЗАБРАВИ..ГъЗаР Го ДаВаШ..ДоБрЕ ИзГлЕжДаШ...аМа За НиЩо Не СтАвАш..!!! Ku4kA sum,No nE tVoqTa
``кАзФЪъТ кУчкА съМ бИла...тЪъпАа съМ бИлАа...нАглА сЪм билА...поВърхНОстнА съМ билА...кАзВат КФоО лИ нЕ...амА истИнатА е еднАаа...КойТу УбИждЪъ..зЪВиждАа`` КоГаТо сИ ЛесЕн-Не Си ИнТеРеСеН!!! А аКо МиСлИш дА мИ сЕ ПраИш-По-ДобрЕ Да мЕ ЗаБрАиШ!!! НаПеРеНо ВъРвя, ДуПеТо ВъРтЯ...Но.. Не Си МиСлИ чЕ КрАкАтА сИ нА 2 БеЗ 10 зА тЕбЕ щЕ ДъРжА Аз СъМ КуЧкА,пО-ГаДнА оТ ВсИчКи.МрАзЯ ТеЯ дЕтО Ми Се ПрАвЯт На ПиЧкИ.ОтНоВо Ще СъМ тУк На МъРшИтЕ нА пУк... АкО нЯкОЙ гОвОрИ зАд гЪрБа Ти... гОрДеЙ сЕ с ТоВа,чЕ сИ пРеД НеГо!КеФи Се На ВрАгОвЕтЕ сИ,ЗащотО Си ВиНаГи В гЛавАтА иМ,нО НиКоГа в КрАкАтА иМ... PaK Li NagLo Me gLeDasH tI ?aKo iMa NesHtO eLa I Mi KaJi ... sLeDisH mE s OcHi, dO kOgA tOvA sHtE pRoDaLJi? MisLisH sE zA NesHtO PoVecHe NaLi ? ... aMa Ne Si! vZeMi sE SyBuDi, sTigA JiVq v LyJi! NqMa Da iMasH NisHtO oBsHtO s MeNe RaZbeRi !!! аЗ сЪм кУкЛиЧкАтА,кОяТу нЭ мОжЭш дА сВаЛиШ!аЗ сЪм пЭрФэКнАтА,с кОяТу дРуГиТэ щЭ сРаВнИш,тВоЯтА мАцКа От мЭн тЭ пАзИ,зАщОтО оТ зАвИсТ в кРаКаТа мИ ЛаЗи. ИсКаМ ЧаШа ТеКиЛа Да УсЕщАм ТвОйТа СиЛа МаЙ СтАнАх По ИгРиВа И СтРаСтА Ми Те ЗаЛиВа С ТеБе ЛеКо СъМ ЖеСтОкА ПрОсТо Аз СъМ СкЪпА СтОкА СтАвАм ВеЧе По ОпАсНа ТаЗи НоЩ Е НаЙ ПрЕкРаСнА С МеНе МаЙ Ти Е ДоБрЕ...НяМа Да Ме ПрИтЕжАвАш СоРи СлАдЪк СаМо СтАвАш...!? НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА КАКВО КАЗВАШ....ИНТЕРЕСУВА МЕ КАКВО ПРАВИШ...НЯМА МЕ...ИЗТРИВАШ МЕ...ЩЕ СТРАДАШ!!!ЩЕ СЕ СЕЩАШ ЗА МЕН...И ЩЕ ТЕ БОЛИ ЗАЩОТО НЯМА ДА МЕ ИМА...И ЩЕ МЕ ЖЕЛАЕШ ОЩЕ ПОВЕЧЕ...КОГАТО РАЗБЕРЕШ ЧЕ СИ МЕ ИЗГУБИЛ ...:::Se Sum NqkAkuV pRoblQsUk , Se !zl!zAm S tRqsUk , Se eDnOoOo Sum Na koR!cA nA sp!sAn!e , Se Sum CenTuR nA vN!mAn!e... HaReSvA Mi Da SaM PoRo4Na V MeNe Da KiPi SkAnDaL, ObA4E PaK SaM MnOgO To4Na I Za ToVa Si Me IzBrAl.HaReSvA Mi Da SaM FaTaLnA Da NqMaM MqStO NiTo 4aS, Oba4e PaK SaM AdSkI VqRnA Za TeB 6te BaDa VsI4Ko Az . aЗ и тИ.?!?.. ОтНоВо.-ПФф пАк мЕчТиИ.слОЖиХ eNd-Ъ нА тАя сМеШкА..дА сЕ зАнИмАВам с теБ БешЕ гРуБа гРеШка..ГлЕдАм Те ОтСтрАнИ .Да сЕ смЕя Ли Да ПлаЧа Ли!?.нЕзНаМ. МоТаЕш сЕ с ГъРл`чЕтА лЕкА По ЛеКа сТАаШ К`аТ тЯхХ!.- На Мира мЕ осТаВи и ДрУГи п*ТКи Си НаМеРи,свеТА мИ наПуСНи,аКо иСКаШ на МайНаТа Си хОди,щОтО оТ ДнеС дО мЕн Ще иМа дРуг КреТеН!нОва пеСеН аЗ щЕ ПеЯ и нАд НегО Ще Се СМеЯ..щоТо мЪжЕтЕ сА зА тфА-дА сЕ влАчАт ф мОиТе кРаКА Aз съM онази за която все говорят, онази която много хора не харесват понеже cъM себе си, онази която държи на истинските приятели, онази която ви казва да си гледате работата!!! КрЪв ПоВрЪщАм Но нАзАд Не вРъщАм..!!!МоГъ От ОбИч Да МраЗя , Да БъДа ЖеСтОкА И злА .. МоГъ БеЗ БоЛка Да ГаЗя чОвеКъ , КогОтУ нАй - МнОгУ ЦенЯ .. !!..Аз СъМ ТаКаВа , КакВатО сЪм .. Ако ИмАте ПрОблЕмИ И ВъЗРажЕнИя - Не мЕ ГлеДайТе .. ! СмеЕяТ Ми Се,Че сЪм РаЗлИчНа-чЕ Не сЪм КУрВоЛеТиНА,Че Не сЪм КаТо оНеЗи нАдУвКи,Че нЕ Се дЪрЖа гРуБо.СмеЕяТ Ми Се,Че сЪм оТкРоВеНнА,ДобРА и сКрОмНА...hhahHhhah Аз Им сЕ смЕЯ нА ВсИчКи,Че сА ЕдНаКвИ ! РаЗлЧНа сЪм Да И кФо оТ тОВа пРоБлЕм лИ иМа, КаЖи Го СеГа! НяМа Да СпИрАм 6тЕ дЕйСтВаМ дОкРаЙ, ДрУг Не ВзИрАм ЖиВоТа Е РаЙ! нЕ мИ пОмАГаЙ аЗ мОгА сАмА МиСлИ мУ тИ-аЗ нЯмАм ЦеНа ! С паРиТе нА мАйка сИ и кОЛиТе На БащА Си пРеД мЕн нЕ ВърВиШ...С дРеХи На АрмАни И ПраДа Си Бил,Е ПоВеЧе Ли Си!?ИзЧезни С ТазИ ДвОличНа УсМиВка......Не чЕ Се НаДуВам...СтИгА ОбСъЖДа КолКо СтрУвАм!РазБерИ...Не Се КуПуВаМ! Ще ПлаЧеш За МеН,ТаКа КаКтО аз ОнЗи ден ! Ще КоПнееШ ДА Съм ТвоЯ,ТакА КаКтО АЗ Онзи ДеН ! СаМо,че ЕдиНСтВенаТа РазЛиКА МежДу Теб И Мен е Че Аз го ИскаХ Само ОНЗИ ДеН. Не ме дразни, не ме учи, за теб отредено е там да мълчиш, правя каквото поискам-капиш? Просто ме гледай и недей да бучиш! ЗаМеНиМа,Но НеЗаБраВиМа!
Ще Искаш Да Ме Забравиш,Но Няма Да Можеш-Погледът Ми Ще Те Преследва В Мрака!Гласът Ми Ще Убива Тишината!Ще Искаш Да Се Върна,Но Ще Бъде Късно!Ще Съжаляваш,Но Аз Вече Няма Да Съм Твоя!Ти Ще Бъдеш Само Спомен!!! GLeDAsh mE..oBsyjDAsh mE..i k`vO...naLI mi E zaD gYrba.. i gLedAsh mI gYzA!DavaI ne mE e*E..dajE na TEb az kEfq Se..shtOm syM ti v ustata..imA zaShTo!mOgA dA Ti kAJa samO edNO-nE mE pozNAvash..po-dObRe si TrAi! В мОйТа ЭоНа НяМа КаК дА иМа вТоРа,тЯ нЯмА кАк Да ЭнАе ЛюБовТа КаКвО е.И нЯмА нАчИн На НеЯ дА тЕ дАМ-нИкОгА нА нИкОя,ЭнАеШ гО и СаМ!!!    ТаКаВа СъМ нЕ сЪм ИдЕаЛна,ТаКаВа СъМ еМоЦиОнАлНа ,ТаКаВа СъМ нЕ сЕ пРоМеНяМ За дРуГа НиКоГа Не Се ЗаМеНяМ ! ! ! вСиЧкИ СтЕ гУлЕмИ гЪзАрИ [!] нЕ сА вИжДатЕ кВи сТе пУ*kи зАсПаЛи[!]вСиЧкИ сТе ф сТиЛ *fEshiOn* HouSe* и сЕ сТе еДнАкви пАрЦаЛи сТигА сТе *cOpy*[!]аЕ хУдЕтЕ сА ЕбЕ*  Момчетата наричат к*чки и к*рви,момичетата,които немогат да имат !!! Мислиш си,че те гледам?!?Мислиш си,че си ми интересен?!?мислиш си,че те харесвам и,че ще ти вържа?!? ... Ами мисли си! ... Курва съм викаш???... Ми кат` съм курва,що ни мойш да ме минеш! PrEz teB Shte MiNat kUpiShtA jEnI,nO nQmA DrUgA kAto mEnE RaZbErI. Ne sUm eDnA oT tVoIte jEnI, tOvA DoBrE gO ZaPoMnI, nImA nE ZnAeSh zA tOvA cHe SaMo aZ I v TuMnOto bLeStq!!! БъДи ГаД, За Да Не Те Е Яд, ЗаЩоТо ВсЯКА ГаДоСт Ми ДоСтАвЯ РаДоСт. НиКоГа Не Е КъСно Да НаПрАвИш На МрЪсНиКа МрЪсНо. КоЛкОтО По-КъСнО ТоЛкОвА По МрЪсНо ВъРвИш СяКаШ сИ НаЙ-гОлЕмИя PlAyBoY,ЗаЩоТо вСиЧкИ МоМиЧеТа Се ОбРъЩаТ сЛеД Теб...ЗнАм..сНоЩи НаПрАвИ ПоРеДнАтА БрОйКа..и вСе ПаК Не сИ МиСлИ,чЕ КатО имАш П**** МоЖеШ Да вЛиЗаШ НаВсЯкЪдЕ...НаПр. ПрИ МеН,зАщОтО За РаЗлИкА От ДрУгИтЕ Не мИсЛя Че Си ВъРвЕжЕн! исКаМ Да Съм С ТеБ СеГа Но Не МоЖеШ Ти ..ДоКоГа щЕ е ТаКА СамО ми Кажи...сКоРо Ще тИ оТмЪСтЯ иДвА ТОзИ чаС тИ МеН дА исКАш Да нЕ мОга Аz ... .. винаги ще bЪда за теb най-краСивото лице .. винаги ще сЪм пЪрва в твоето sЪрце .. за мен ще плачеш .. ще се молиш ти .. ще иСкаш пак твоя да bЪда и ще се питаш вечно кЪде sгреши .. ! Az sum si az,vupreki konkurenciqta! Ne se natrapvam,za da ne me otblusnat! Ne stoq mnogo dalech,za da ne me zabravqt! Nepoznata sum ,za da buda interesna! Nedostupna sum,za da buda obichana! иМаШ ТаТоо нА пИпИрУдА аМъ тФа нЕ дУкАзВа чЕ сИ лУдА!нЕ мИ сЕ пРаЙ нА гЪзАрКа сЯкА вЕчЕр жУлИш зА 100кА,МаЛкУ уТпРеД,мАлКу УтЭаД с НяКоЙ чИчКо БоГаТ!КфО Ми Се НъДуФаШ Я сЕ вЕж К*ЧкО КоЛкУ сТрУвЪш..  OбиЧъM дЪ cE HaDyBъМ-Бе3 пApИ 3a HukoU He TaHцYвЪм вЪф кЛуБъ мОйТе xОрЪ иЗбУхвЪт ..а бЪлЪцИтЕ сЕ зДуХвЪт ...СиЧкИ мАлКи МрЪсНиЦи кЛаТяТ ЦиЦи ..тУкЪъ пАк е ЗабРанЕнОо зА ДеВиЦи ....!!! KaZvAt 4e SaM kuRva,e VsEkI sI imA xArAktEr.kAzVaT 4E sAm ULI4NiCa,e KaDe Da XoDq PO pokRIvItE li.?E**La SaM sE zA pArI e 4e PIcH 5 lV pArI li Va We?!SpAlA sAm S MaJe,4E tE osTaVqT LI tE dA sPIsH?!sAbLi4aLa SaM sE pEd MaJe,e KaTo pUSkAt pArNoTO nA 6...!KrAkAtA mi BiLI kRiVi KrIvI aMa UDoBnI....FuCk OfF Искам да искам , мога да искам , искам всичко което поискам , мога да имам и теб ако искам , но си сдухан   и не те искам НиКоГа НяМа Да Се ПрЕдАвАм,ДоРи СаМа Да ОсТаВаМ!!!С МоМчЕнЦа Ще Се ЗаИгРаВаМ,пОсЛе НаГлО Ще Ги зАеБАвАм!Не Ми ТрЯбВаТ ГаЗаРи иЛи ИдЕаЛнИ Те Са СаМо За НеКвИ пУтКи ЗаСпАлИ!ТрЯбВа Ми ЕдНо СъРцЕ,кОеТо Да ОбИчАм,На КоЕтО Да ВяРвАм И с НеГо МоЕтО Да РаДвАм!!!. РаЗлИчНа СъМ---Не СъМ БаНаЛнА!!!---ИдЕаЛнА СъМ---Не Че СъМ НаХаЛнА!!!---Не МоЖеШ Да Ме ИмАш---Не Че Се НаДуВаМ!!!---СкРоМнА СъМ---От ВсИЧкИтЕ,КоИтО иМаШ,НаЙ-СкЪпО СтРуВаМ!!!- Погребение не искамe,на клада нека да горим... Кучките не ги погребват... не жалят за тях..Нека ни има... кучките родени от грях МиСлЯт нИ зА нАдУтИ?ДуМиТе Им ОсТаВаТ нЕчУтИ!мЪжЕтЕ нИ иСкаТ,ЖеНиТе нИ зАвИжДат...вСиЧкИ иСкАт дА сА оКоЛо нАс я сЕ мАхАйТе нЕдОсТъПнИ сМе зА вАс ... ОсВеН,Чe ЗаВиЖдАш НиЩо ДрУгo Не ВиЖдАм!НаРиЧаШ Ме КуР*А,Но Аз Не Се ОбиЖдАМ!НеНаВиЖдАм ЗаБрАнИ - ПрИ МеН НиЩo Не ВаЖи!КоГаТо Ме ПоГлЕдНеШ,Не ОтКаЧаШ Ли КаЖи.. Коя съм?Не ви трябва да знаете.Чия съм?Ничия.Само на себе си.Каква съм?Различна.И никога еднаква.Къде съм?Навсякъде.До теб,но не и в леглото ти.И преди да се усетиш ме няма... ТиЯ ДеТ нИ мЪ ТъРпЪт зНаЯт КъДе Да сИ гУ НаВрЪт И кОйТо зА ЯкА Ни мЪ нАмИрА зДрАв0 Ф ГъЗъ Дъ сИ гУ нЪвИрЪ!!! ВсЯкА КоЯтО ИсКа НеЩо е СъМнИтЕлНа КоГаТо Се ЯдОсВаМ СтАвАм РаЗрУшИтЕлНа!!!! пРодълЖаВаШ Да ВяРвАш На ТоВа КоЕтО ЧуВаШ ГоСпОдИн НеЩаСтНиК За НиЩо Не СтРуВаШ!! Не си"гъЗар",като пушиш ДжОскА-заблуден лайнар си!Не живееш в по-РозоФ свят,като се друсаш-сам се цакаш!Живота не е музика,Ти си DJ на тФоя свят...и кФо като Азис е рус теб ли е наел да му правиш анален трус... Можеш да ме гледаш, не и да ме пипаш.Не съм лесна, не съм евтина! кФо иСкАш сЕгА оТ мЕн?.дА нЕ Би оНаЯ дРуГаТа дА тЕ оСтАвИ нЕзАдОвОлЕн?.АмМ ПиЧ аЗ дА Не сЪм Ти иГрАЧкА?.нЕ вСеКи пЪт мОжЕ дА иДвАш пРи МеН кОгАтО Ти сЪ пЛаЧкА!иЛи аЗ ИлИ тЯ.иЗбОрЪ е ТфОй.ИлИ нЕйН иЛи МоЙ!::...... xAhA..Taka E:tRYdNO sHtE mE zAbRAvIsH sHtOtY BqX MiLA i iStiNsKa s TeB..PrOsTO ShtOtY tE ObIcHaX..SeGA sE sMeQ nAd TeB..GLeDaM Te KaK sE uNiJaVAsH-KaK pRoPaDAsH..NeKa tI e BeBs:]Az sUm s dRyG A nE sAmA:]A tI-KaKvO dA pRaViSH Li?Nz-A i sLaBo mE iNtErEsYvA ЛюБов Ли? ТЯ нЕ съЩеСтвУва. КурВи? КуРволЯк коЛкОт Щеш.Аз Ли? аЗ щЕ тЕ зАбрАвЯ, ТакИа кАт Теб СА мнО! Ти лИ? тИ нАпрАви ГрешКа, ИДи Си, СкоРо щЕ я пРоумЕeш.. Тя лИ? сЛед треТоТо Еб*нЕ щЕ тИ е оМръЗнАлА, зАщоТо тЯ е бИЛа n0PegHaTa A a3 EguHcTBeHa ..MNoGy   xOrA Ne Me XaReSVaT sRedeN PrAsT zA TqX za Da StAnE inTeResNy!! Бъди красива,горда,недостъпна за тази напаст от мъже. Бъди коварна даже подла за да не може никой да те спре. Превземаи всичко,което ти пречи. Тъпчи,обичай,но живей. Бъди човек,а не човече Гори и никога не тлей[!][!][!] ЖиВеЯ КаКтО иСкАм!ОбИчаМ КоГоТо ПоИсКаМ и ПрАвЯ кВо`Т сИ пОиСкАм!!!Кфо Ми ПуКа КоЙ сИ тИ и КфО иСкАш?!?ВаЖнОтО Е че Аз Те ИсКаМ и Те ИмАм! За нищо на света няма да звънна за нищо на света няма да ти падна на колене ти си гадно копеле.!.иди при твоите кучки чакат да ги чукаш на мене ще ми духаш тва кадет го нямам..а може сам да си го лапаш а може сам да си го слагаш.!. рЕвАх тЪ сА улЯх и тИ сИ сЪщИЯ кЕнЕф пФ Ай нЕ сЪ прЪй нА шЕФ зНам чЕ сИ plAYbOy C fEShAn прИчЕскЪ шШ Я кАжИ кО прАи нОщЕскЪъ дА..АмЪ нЕ с тЕбЕ бЯх дОтУк тЪъЙ кЪт тА гЛеЪм сИ нАпрАо зА кОфАтЪ с БоКлУк! БоЛКа Ли?СеГа Я ВиДя!МьКа Ли?СеГа Я РаЗбРа!EлА ВиЖ ПрЕд ТеБ Ст0я с КьРвАВи РьЦе.BиЖ с УсМиВкА ТьПчА ТвОеТо СьРцЕ.МоЛи Се,ПлАчИ,КьРвИ В АдА ВаРвИ,ТаМ иЗгОрИ,оТ УжАС КрЕщИ и НаКрАя Сп0мНи Си За МеН и УмРи!    * гЛеДАтЕ с нЕдОуМлЕнИе,CпЕчЕлИх Ли ВаШтО иЗиСкАнО пРеЗрЕнИе!? ИсКаТе Да Ми КаЖеТе,Че вИ дРаЗнЯ...нАдУтА СъМ БиЛа?!?ХахХ...ДА и К`Фо От Т`Фа???нАлИ НаД вАс СтОя...! *[mNoy Mrazq nAgLI i nAdYtI kYcHkI dET se mislqT za DAr bOji!] ...Малка и сладка...за батковците съм загадка,само с поглед ги пленявам,с усмивка опитомявам,с целувка опустошавам...на които му стиска нека ме поиска... Толкова много време говорихме лъжливи слова... Когато не си до мен - не чувствам самота! Не вярвай, че всичко мило оставя в мене следа. Не вярвай, че с времето ще се променя! Да не си паднал в черна дупка.Някаде във вселената на липсващите неща.Какво стана с добрите времена? Какво стана с моментите където имахме толкова много? Къде е любовта? аЗ сЪм ГаДнА кУчКа И нЕ вЯрВаМ в ЛюБоВтА,оБиЧаМ мЪжЕтЕ дА мАчКаМ,дА рАзБиВаМ тЕхНиТе СъРцА!Не Ми ПуКа За НиКоЙ,нЯмАм СъВеСт И дУшА ! МрАзЯ лЮбОвТа! -={!}=-k0gatY aZ t3 tYrSiX tI n3 d0id3, s3ga k0gatY tI m3 tYrsIsH m3n n3 m3 3b3..!~-={!}=- лИгЛа сЪм бИлА-пРеДи тИ хАрЕсФашЕ!кУрВа сЪм БиЛа-щОт ОБиЧаМ ДрУг лИ!сЪжАлЯвАш чЕ сИ БиЛ с МенЕ-тОгАвА щО пЛачЕш!нА мЕн нЕ сИ мИ нУЖен вЕчЕ иМаМ нЕгО!a тИ кФо имАш..?!
TУк сЪм аЗ и тУкА е кУпОнА..яКа пиЧкА пИе и пЕе нА баЛкОнА..тАзИ вЕчЕр сМятАм пИлОнА дА сИ тИ!!!оТдАвНа нЕ слУшАм хОрСкИтЕ уСтИ

ПеРфЕкТнА лИ сИ??..СоРи МиЛи4кА..истината бОлИ аМа не Си...!ТеБе лИ е цЕлУВаЛ - НиЩо НаЛи По Това вРеМе За МеНе Е РеВнУвАл!С тебЕ лИ е СпАл - нИщО наЛи По ТоВа ВрЕмЕ зА мЕнЕ е Ме4тАЛ !!! ZveZdA Ti Li Si ZveZdaTa ..TogaVa ZaShTo Si Mi V kRakAtA???BaBy NeKa Ti Se IzViNq PaK ZaBrAvi Da Se VpEcHaTlQ!!! Как?Изглеждам ти променена?Хм..гордостта ми бил глупав порок.Всеки мъж-само мъж е пред мене,та дори да се мисли за БОГ!Ах..Защо ти събарям вселената?Сривам твоята мъжка власт.Ти решаваш дали да си с мене-всичко останало решавам АЗ!!! ВсЯкА вЕчЕр Си С рАзЛиЧнА жЕнА .. в ЖиВоТа НяМаШ нИтО еДнА .. гОлЯмА РаБоТа ,Че ВсЯкА мОжЕ дА сВаЛиШ сЛеД кАтО нЕзНаЕш КаК дА я ЗаДъРжИш!ПрЕсТаНи Да Се ПрАвИш На МъЖ сТаВаШ СаМо За ВедНъЖ! VsEkI pI4 ObI4A sLeD mEn Da TiCHa,a VsQkA mALkA lIgLa IsKa Na MeN dA pRiLiChA.ErOtI4Na fAnTaZiQ e VsI4Ko OkOlO mEn ZNaM KaKvO sI mIsLiSh Ni6Ty 4e Si mI fEn! КучКо Ела ТуКа бЕ!!!Кучки?!Да ви раздам по една каишка на всичките?Бе мен пък абсолютно никой не ме заслужава!FuLl ReSpEkT зА вСиЧки К*рВи!Ае ВлаЧеТе!! AкО сИ МислиШ,чЕ сИ Ме ИзмЕстИла зАщО Ме МразИш мИ кажИ??ПаК лИ тазИ нОщ сИ гО СЪнуВаЛа КаК Ме ГледА с ВлЮбенИ ОчИ!!тИ И ВсяКа СлеДваЩа Ще Ме ОТрКиваТе В сЪрцЕтО Му..Ти и ВсяКа СлеДваЩа Ще Ме УсЕщАТе В СърЦеТо Му !!! I....* КфО* кАт* Ме* БоЛи*.....МаЙнАтА тИ
нЯмъЪ кфО Дъ сЭ пRоБвAш с Мэн...нАй-мHоrо дЪ Мэ iмаШ за Eд!н ДЭн....сЪрЦетО мi Э На хиЛядi ПaрчЭнЦа заРад! HaКонtэНi моМчэНца...и ПроStу RАзБэЭri-няМЪъ дA иМа с кAкВо да тЭ Об!Чам и За мАлкО дорИ...!!! Ходим заедно в ресторанти , клубове , дискотеки ...и ти си сляп да видиш,че се свалям с абсолютно всеки ....аз съм TaZi,която завърта с теб интрига , а след това отивам и на приятеля ти го вдигам . Надута фукла със светещи очи...ти скъпичък не си зъ тук..виж как влизам с гръм и трясък..можеш дъ четеш за мен всеки вторник в блясък!!! ЖиВеЯ ТаКа Че КаТо УмРа ГрОбаРиТе на ГрОбА Ми Да ПлАчАт..КуРВиТе кРъВ Да ХрАчАт...На ГрОБа Ми Да ИмА ФаСоВе ШиШеТа И КуП РаЗпЛаКаНи МоМчЕтА [!][!][!] SkaNdaLnA Li Sum?BrUtaLna Li sUm?VaobShte Ne Me E*e,ZloBaRiTe NaVuN.KupoNa e Na OseM,ZqPai ZaDniKa MI VnOseN! HЭ мЭ оЦЭнИ,кОгаТо бяХ самО тВоя,ИскаХ самО теб-сЕга сИ с нея,щаСтлиВ сИ наЛи?..нО дЪлбоКо в сЕбе сИ щЕ знаЕш,чЕ аЗ сЪм вСичкО,коЕтО тя нЕ Э!СЕГА ИМАМ НАЙ-СТРАХОТНОTО МОМЧЕ,нО-яД ме Э саМО,чЭ изгУбиХ толКова уСилИя и сЪлзИ за теБ,а тИ сИ пРосТо едИн bОКлуk oФф Бe MиЛa,K`Фo ПаК сИ пИлА?! ToЙ БеШе МоЙ,MoЙ шTe Си OсТаНе! AkO ЗнАеШ яД шTe Te ХвАнE.. ЗаБлУжДаВаЙ сЕ Чe Си С НеГo..пФф MeЧтИ eДнАтА ЗаГуБи И MaЙ шTe Си TИ! Ne me vylnuva kakvo kazvat ili mislqt za men horata,poneje ako e losho,to e zashtoto ili mi zavijdat ili prosto ne me poznavat!Stiga mi da znam,che priqtelite i blizkite me obichat takava,kakvato Bog me e syzdal-uCTuHcKa.... МиСлИш 4е СъМ ТъПа? Ти Си ТъП 4е МиСлИш ТаКа! ПрАвЯ Се На ИнТеРеСнА? ХоРаТа Се РаЖдАт ИнТеРеСнИ! РеВнУвАш Ме? Не Си ХаБи НеРвИтЕ За НеЩо,КоЕтО НяМа Да ПоСтИгНеШ! МиСлИш 4е те РеВнУвАм? ОбРъЩаМ Ти ВнИмАнИе-БъДи ПоЛаСкАн! KoI RaZpLaKa DoBrOtO mOmIcHe?KoI sArCeTo MoMiNsKo RaZbI?DvE SaLzI KoLeBlIvO Se SlQhA I  s PeNlIvItE mOrSkI VaLnI.MoJe Bi Za ToVa Sa SoLeNi I PeNlIvI MoRsKitE VaLnI.VeKoVe, VeKoVe Sa NaVodNenI Ot RaZpLaKaNi TaJnI oChI.MoE MaLkO I TaJnO MoMiChE, S RaZpLaKaNi TaJnI OcHi, Ne RaZkRiVaI LiCeTo, OcHiTe PrEkRaSnI.ShToM UmEeSh Da PlAcHeSh - PlAcHI!Po KrAsIVi Ot MoRsKiQ ZaLiV Sa rAzPlAkAnIte OcHi!! NqMa VcHeRa ImA SeGa!SeGa te IsKaM I To Na MiGa!PrOsTi Mi, ZnAm ChE HiLqDi PaTi GrEsHiH...ObIcHaM Te ....ShTe PoVtaRqM...!!! ObiChAM Te!NeZnAeSh lI, cHe PlAcHa?!cHe VsEkI UdAr Na SaRcEtO Me BoLi?!ChE DeN SlEd DeN Te ChAkAh v ZdRaChA.....ObIchAM Te A dAlEcH Si Ti!!!! РаЗнИ БаРбиТа мЕчТаЯт с ТебЕ дА сЕ сЪчЕтаЯт.Ах,МомИчЕта ПроСтЕтЕ,аМа ДрУг сИ нАмЕрЕтЕ.Те Не сА Ти нА нИвОтО.ИсКаМ дА мЕ ЗаПиШеШ В дОсИетО сИ лЮбОвНо.ИсКаМ дА Ме оБиЧаШ НаЙ-оСнОвНо и РеДовНо..

..Ne iSKaSH Da Me iSKa Toii...PaZi Si Go KaTo e TVoi...Ne SaM Go KaRaLa,Ne SaM Go MoLiLa Da Se vLiuBVa v MeN...sKaNDaLiTe Mi Gi sPeSTi ZaSHToTo kRiVaTa Si Tii..DoSaDNo Se DaRJiSH..NaHaLno Go SLeDiSh..

            Do V4eRa bqH S teBe pOsLu6nA I MnOgO DoBrA...oT uTrE oBe6taVam,4e nqMa Da buDe TakA...6tE sUm Lo6a KoLkoTo Ti,zA Da ViDi6,4e MnOgO BOLI !!! Tq E GoRdA CHe e TvOq,No TaKa GrEsHi.Tq E TvOq No E 2-Ra-Az TaKa ReShIh...GoVoRi Za MeN,KaJi I KolKo BqH DoBRa..NeKa ZNaE,Az Te ImaH,Tq E SLed ToVa! БагОдаРнОстТа е бРеМе, ОтмЪщЕниЕтО - удОвОлсТвиЕ. БлагОрОднО е Да ОбеЩаеШ, глУпавО е Да иЗпЪлниШ. Не е сРамнО да сИ пОисКаШ, сРамнО е Да тИ ОткаЖаТ. живОта е еДна иГра, едНи гУбЯт, дРугИ пеЧелЯт, а аЗ прОстО игРаЯ... ! $ - KlAsA Sym KoPeLe - nE sE sYmNqVaI  Na NqKoQ DrUgA sE nAdQvAi [!][!] Аз съм кучката, в чиито крака ти лазиш! Винаги около мен има интрига, ти си боклук и през теб ще мина! Моето време струва пари, ако можеш да си го платиш - говори!!! ЧуДиШ сЕ Защо Си КучКа,ЧуДиш Се ЗаЩо Се СЛучВА...ЛеСНо е дА Се ПроДаВаШ...ТруДно е Да Не Се ПреДаВАш... зНая Че Ме МраЗиШ,Зад ГъРбА ми Ти ЗЛорАДсТвАш,Но МиличКа ЖиВОта Е Такъв-ТРуДно Е Да БъдЕш ПръВ!! Такава съм. Грешна и безгрешна.Изкусно лъжа и изкусно казвам истината.Обичам или мразя.Вкусни са илюзиите. Често ме подвеждат.Отрова лесно не ме хваща.Мога и не мога. Искам и не искам.Бия си инжекция със съдържание-търпение. И не боли. Това съм аз! AkO sE OpReDeLqSh Za Po HuBaVa Ot MeN -LAJESH SE ! AkO sI MisLISH CHE TOI MISLI SAMO ZA tEB -LAJESH SE !AkO Ti E KaZaL cHe SaMo tEb I loVe yOU -pAk Te LAJE !AkO tI E kAzAl cHe me MRazi - Ne ne ME MraZi ..az saM V miSliTe MU ..V sAZnAniEtO mu I V sARcETO Какво си ме зяпнал ... защо все във мене гледаш ... !?!?! ... Там където си вадиш хляба , не си вади оная раота .... Ще ОТнЕМе 96 мУСкУлА дА СтаНЕш И да пРЕбиЕш НяКОй И саМО 4 да СИ ПрОТЕгнЕш СрЕдНия ПРъСТ И дА Му КаЖЕш ДА гО ДУхА!!! ХайдЕ МуХльО срОкЪт тИ ИзТечЕ-НеГоДеН Си зА УпОтРеБа вЕчЕ!ТАкАвА КаТо мЕн Ще тЪрСиШ НяКОй ДеН АмА Ще БъДе кЪсНо щОт сИ оЛигОфРен!ПъЛен ОхЛЮв сИ Да ЗнАйш -За мЕн мОйШ СаМо дА Си мЕчТайШ! И дAнсИнгЪт сЕгА е саМо мОй,оТ нЕгО дА мЕ маХне нЯмА кОй[!]ОсТаВаМ аЗ бЕз дЪх,а тФоЯ пОгЛеД кАзВа сАмОо "Уу жестока"[!]Да тИ пОвТоРя пАк иЛи рАзБрА?!ИсКаМ тЕб,SaMo TeB tUk I sEGa!!! КуЧкЪ сЪм нАлИ? МрАзИш Ме, ПрЕзИрАш Ме...Ее И?МиСлИш Ли Че Ме Е*Е??....НЕ!! Аз БяХ с НеГу, А тИ уМиРаШе От Яд, Аз БяХ До НеГу, А Ти ПиКлО мАлКа ГлЕдАшЕ оТзАд!! ЗлОбНа СъМ бИлА...мИ ДА, аМа СпЕчЕлИх Ли Му ЛюБоФтА??? И зНаЕш Ли ГоРдЕя Се С тУвА... СаМо зАрАдИ пАрИтЕ щЕ мУ лАпАш и м*ДиТе [!]...иМаШ сЕ зА пРиНцЕсА,гЛеДаШ сИ иНтЕрЕсА,нО нЕ ОсЪзНаВаШ,чЕ е гОлЯм т*ш*к Да сЕ мЪкНеШ с НяКоЙ пАпАрДаК
VsIchKo HybAvO Na ToZi SvqT  SvArShI Za MeN Za ToVa Ti KaZVaM Da Go DuHAsH I pRiQtEn DeN[!] тИ СпОмНяШ лИ сИ кОлКо бЕше ВлЮбЕн в МеН?ДнЕс тИ с МеН Си ТоЛкОвА СтУдЕн...бАвНо зАмРъЗвАм бЕз лЮбОвТа Ти адЦкИ Ми тРяБвАш сАмО За мЕнЕ ВяРвАй мИ Ще уМрА БеЗ ТеБе!!

 



Тагове:   спомени,   Много,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: diva7aaa
Категория: Други
Прочетен: 26871
Постинги: 23
Коментари: 2
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930